عمران کارا جام رمضان اردبیل را بالای سر برد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
ارسال به دوستان
با برگزاری دیدار نهایی
عمران‌کارا جام رمضان اردبیل را بالای سر برد

تیم فوتسال عمران‌کارا در رده جوانان از سری مسابقات جام رمضان با نتیجه ۳ بر یک حریف خود تیم امید شهریار را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

 
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، این مسابقه که دیدار نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان در رده جوانان را تشکیل می‌دهد دقایقی پیش با پیروزی تیم فوتسال عمران‌کارا به پایان رسید و این تیم توانست به مقام قهرمانی برسد.

مصطفی فیروزی دبیر هیأت فوتبال شهرستان اردبیل در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان در رده‌های آزاد، جوانان، نوجوانان، نونهالان و پیشکسوتان از اول ماه مبارک رمضان در اردبیل شروع شده است که ما امشب بازی‌های رده‌های جوانان، آزاد، پیشکسوتان و نونهالان را در مرحله فینال برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه گفت:‌ مسابقه فینال تیم‌‌های رده‌های آزاد و جوانان در ورزشگاه پهلوان حسین رضازاده و مسابقه فینال رده‌های پیشکسوتان و نونهالان در سالن شهید ایرج آسمانی برگزار می‌شود.

فیروزی گفت: از تیم‌های برتر این مسابقات با اهدای جوایز نقدی، کاپ قهرمانی و لوح یادبود تقدیر به عمل می‌آید که در این مسابقات جمعاً 96 تیم در قالب مسابقات جام رمضان یادواره مقصود بایرامی شرکت داشتند.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل استقبال جوانان و نوجوانان اردبیل از این مسابقات بسیار خوب بوده است به طوری که هر شب طی برگزاری این مسابقات سالن‌های انتخاب شده با استقبال بسیار خوبی مواجه بودند.

 

لازم به ذکر است هیأت فوتبال شهرستان اردبیل در کنار مسابقات فوتسال جام رمضان از مسائل فرهنگی و دینی نیز غافل نمانده است به طوری که در شب‌های قدر مسابقه قرائت و روخوانی قرآن کریم در بین ورزشکاران برگزار شده و از نفرات برتر نیز تجلیل به عمل آمده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ سه شنبه 7 مرداد 1393برچسب:, ] [ 1:19 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 114894
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1